اپنے آپ کو کورونا وائرس سے کیسے بچائیں؟

coronavirus-se-kesy-bacha-jai
کوویڈ ۔19 ، نیا وائرس جو پوری دنیا میں پھیل رہا ہے ، ان دنوں سب کے ذہن میں سب سے آگے ہے۔ دنیا بھر میں اسکول بند ہوچکے ہیں اور لوگ ممکنہ طور پر لاک ڈاؤن کے لئے تیار ہونے کے ساتھ ہی اسٹورز کی سمتلوں کو جلد خالی کردیا جارہا ہے۔ ٹریول انڈسٹری رک گئی ہے کیونکہ لوگ اڑنے سے خوفزدہ ہیں اور سفری پابندیاں جگہ جگہ دوسری جگہ سے منتقل ہونا مشکل اور مشکل تر کرتی ہیں۔ ان تمام کوششوں کا مقصد نئے ناول کورونویرس اور اس بیماری کے پھیلائو کو روکنے کے لئے ہے جس کی وجہ سے یہ COVID-19 ہے۔ یہ وائرس زیادہ تر لوگوں میں ہلکی بیماری کا سبب بنتا ہے ، اور بہت سے لوگ دیرپا اثرات کے بغیر ٹھیک ہوجاتے ہیں۔ تاہم ، کچھ میں یہ زیادہ شدید ہے ، اور یہاں تک کہ موت کا سبب بھی بن سکتا ہے۔ وائرس کے فوری پھیلاؤ میں ہر ایک کویوڈ 19 کے وقت محفوظ اور صحتمند رہنے کا طریقہ سوچتا ہے۔

اپنی صحت اور دوسروں کی صحت کی حفاظت مندرجہ ذیل اقدامات کرکے کریں۔
ذاتی حفظان صحت

بیمار ہونے سے بچنے کے ل The آپ جو بہتر کام کرسکتے ہیں وہی چیز ہے جو آپ کو پہلے ہی کرنی چاہئے ، خاص طور پر سردی اور فلو کے موسم کے دوران - اچھی حفظان صحت کی مشق کریں۔ ہینڈ واشنگ خاص طور پر اہم ہے۔ اپنے ہاتھوں کو بار بار اور اچھی طرح صابن اور پانی سے دھوئے۔ جب صابن اور پانی میسر نہ ہوں تو ، الکحل پر مبنی ہینڈ سینیٹائزر استعمال کریں۔ اپنے چہرے کو چھونے سے گریز کریں کیوں کہ جس سطح پر آپ وائرس لیتے ہیں وہ آپ کے چہرے پر منتقل ہوسکتے ہیں اور آپ کو بیمار کردیتے ہیں۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ کھانسی یا چھینکنے کے بعد آپ اپنے ہاتھ دھوتے ہو ، جب بیمار کسی کی دیکھ بھال کرتے ہو ، کھانا تیار کرتے ہو ، کھانے سے پہلے ، باتھ روم کا استعمال کرنے کے بعد ، جانوروں یا ان کے فضلہ کو سنبھالنے کے بعد اور جب بھی آپ کے ہاتھ نمایاں طور پر گندے ہوں۔

آپ کو یہ بھی یقینی بنانا چاہئے کہ جب آپ چھینکیں یا کھانسی کرتے ہو تو آپ اچھی حفظان صحت پر عمل پیرا ہیں۔ کھانسی یا چھینک آتے وقت اپنے ننگے ہاتھ کے بجائے اپنی مڑی ہوئی کہنی یا ٹشو سے اپنی ناک اور منہ ڈھانپیں۔ آپ جو ٹشوز استعمال کرتے ہیں ان کو بھی فوری طور پر نمٹا دینا چاہئے۔
سماجی دوری

جب آپ کو عوامی طور پر باہر جانا ہو تو ، دوسروں سے اتنا دور رہیں جتنا آپ کر سکتے ہو ، خاص طور پر اگر کوئی کھانسی یا چھینک رہا ہو۔ آپ اور دوسروں کے درمیان کم سے کم 3 فٹ کا فاصلہ رکھنا آپ کو کسی بھی بوند بوند میں سانس لینے سے روکنے میں مدد کرتا ہے جو ان کے ناک یا منہ سے چھینک جاتا ہے یا کھانسی کے وقت نکلتا ہے۔ اگر یہ شخص کھانسی میں مبتلا شخص کو بیماری لاحق ہو تو یہ بوندیں ممکنہ طور پر COVID-19 وائرس پر مشتمل ہوسکتی ہے۔ جب کسی دوست کو مبارکباد دیتے ہو تو ، مصافحہ کرنے کی بجائے کسی لہر یا گانٹھ کا استعمال کریں یا فائیو فائیو کے طور پر استعمال کریں کیونکہ وائرس کو رابطے کے ذریعہ منتقل کیا جاسکتا ہے۔ ان غیر یقینی اوقات میں جب بیماری تیزی سے پھیل رہی ہے ، معاشرتی دوری ایک کلیدی اقدام ہے جسے ہم مزید پھیلنے سے بچانے اور اسے سست کرنے کے ل take اٹھا سکتے ہیں۔
اگر آپ بیمار ہیں تو گھر ہی رہیں

اگر آپ کو COVID-19 کی کوئی علامت ہے تو ، اس سے کہیں زیادہ اہم بات یہ ہے کہ آپ گھر ہی رہیں۔ بہت ساری جگہیں اب آپ کو گھر بیٹھے رہنے کی سفارش کر رہی ہیں اور اگر آپ بیمار ہیں لیکن صرف ہلکے علامات ہیں تو طبی امداد حاصل کرنے کی کوشش نہیں کرتے ہیں۔ اگر آپ کو سانس لینے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے یا دیگر ، زیادہ سنگین علامات ، تو اس وقت جانچ پڑتال کا وقت آگیا ہے! آپ کی حفاظت کرنے اور وائرس اور دوسرے انفیکشن کے پھیلاؤ کو روکنے کے ل instructions اپنے علاقے میں طبی نگہداشت کہاں اور کب حاصل کرنے کے بارے میں ہدایات کے ل your اپنے مقامی محکمہ صحت سے رابطہ کریں۔ خاص طور پر خطرے والے زمرے والوں میں جیسے 60 سے زیادہ افراد ، مدافعتی سمجھوتہ کرنے والے افراد اور ذیابیطس ، ہائی بلڈ پریشر اور سانس کی حالت جیسے بنیادی حالات والے افراد کے لئے یہ خاص طور پر اہم ہے۔
خبریں دیکھیں اور باخبر رہیں

COVID-19 کی صورتحال تیزی سے بدل رہی ہے اور اپنے آپ کو بہترین طور پر بچانے کے ل you ، آپ کو تازہ ترین خبروں اور کسی ایسی تبدیلیوں کو جاری رکھنے کی ضرورت ہے جس سے آپ کی روزمرہ کی زندگی متاثر ہوسکتی ہے۔ ہر متاثرہ ملک میں اب قومی اور مقامی حکام اور ٹاسک فورسز موجود ہیں جو وائرس کے پھیلاؤ سے متعلق پالیسیاں سنبھال رہی ہیں اور عوام تک مناسب معلومات تک پہنچاتی ہیں۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کی ویب سائٹ یا آپ کے اپنے ملک کے ہیلتھ اتھارٹی کی ویب سائٹ شروع کرنے کے لئے ایک اچھی جگہ ہے۔
بڑے اجتماعات سے اجتناب کریں

دنیا بھر میں بہت سے مقامات واقعات کو منسوخ کر رہے ہیں اور ایسے مقامات کو بند کر رہے ہیں جہاں ہجوم جمع ہوسکتا ہے۔ اسی طرح ، اگر آپ کوویڈ 19 سے اپنے آپ کو بچانا چاہتے ہیں اور آپ کے بیمار ہونے کے امکانات کو کم کرنا چاہتے ہیں تو ، وقتی طور پر بڑے اجتماعات سے بچنے کا ارادہ کریں۔ کلاسز آن لائن منتقل ہوسکتی ہیں تاکہ طلبا اپنی تعلیم جاری رکھ سکیں ، چرچ جانے والے ویڈیو خدمات دیکھ سکیں ، مووی تھیٹر بند ہوسکیں ، محافل موسیقی اور دیگر بڑے پروگرام منسوخ ہوجائیں۔ یہاں تک کہ اگر ان چیزوں کو منسوخ نہیں کیا گیا ہے تو ، اگر آپ کسی ایسے علاقے میں ہیں جہاں COVID-19 پھیل رہا ہے تو ، ان میں شامل ہونے پر دوبارہ غور کریں۔
کسی بھی تجویز کردہ قرنطین رہنما اصولوں پر عمل کریں

اگر آپ وائرس سے متاثرہ علاقوں میں سفر کرنے کا انتخاب کرتے ہیں ، یا یہ وائرس آپ کے علاقے کے بہت سارے لوگوں میں پھیل رہا ہے تو ، حکام آپ سے درخواست کرسکتے ہیں کہ آپ اپنے گھر میں کچھ مدت کے لئے خود کو الگ رکھیں۔ ہر ایک کی فلاح و بہبود کے ل essential یہ ضروری ہے کہ آپ کسی بھی تجویز کردہ ہدایت نامہ پر عمل کریں۔ یہ سنگین قواعد آپ کو بیمار ہونے سے بچانے کے لئے اور وائرس پھیلانے سے بھی بچاتے ہیں اگر آپ کو بے نقاب کردیا گیا ہو۔
January, 01 Jan 1970 12:00 AM Share on: